Noen ganger trenger man et virituelt drømmeslott. Et sted der drømmer kan forbli dusrosa-drømmer som ikke nødvendigvis eksisterer, og en plass hvor drømmene kan bli realisert, enten de er små eller store. På denne bloggen vil dere se mine kreative prosjekter, se bilder av interiør og hva jeg drømmer om. Leiligheten er minimal, forutsetningene til tider elendige, og livet slettes ingen drøm, men jeg lar meg ikke stoppe. Jeg vil skape, jeg vil blomstre, jeg vil drømme. Vi må gjøre det beste ut av det minste! Velkommen til min lille verden og til det som skjer innenfor husets fire vegger, og bloggens virituelle dør.

Stedet hvor jeg er rådende rosa prinsesse med eget bittelite kongerike.

onsdag 6. januar 2010

Lerretsbilder av barn

Her er tre bilder jeg har tatt av min kjære tantunge i "hjemmelaget studio". De har fått drømmeeffekt, ble forstørret opp, og kopiert på lerreter  i ulike fasonger. Søstern har dem på en hvit hylle, og jeg synes det ble riktig så lekkert, særlig mot den mønstrete tapeten! Jeg har planer om å forstørre opp noen til meg selv og sette på egen hylle også, når jeg endelig får kjøpt leiligheten jeg har lett etter snart ett år.



Bildene er tatt med Nikon D80 og Sigma 30mm f.1/3










Dette bildet ble forstørret opp i 40 x 60 og gitt bort til den andre tanten i gave. Stilig i sepiatoner!






9 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!!!Bestiller deg til fotooppdrag til sommeren!!!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder!! Takk for hyggelig besøk på bloggen min:) Ha en finfinf torsdag:) klem

    SvarSlett
  3. Heisann.
    Takk for besøket, veldig kjekt når vi finner hverandre i denne bloggeverden. :o)
    Du har sannelig mye flott her.
    Jeg legger deg til i listen min..
    Ha en fin kveld.
    Linda..

    SvarSlett
  4. Ja, det glemte jeg nesten.
    Veldig fine bilder...

    SvarSlett
  5. Herlige bilder! Takk for kommentar på bloggen min :) Ang. putetrykket. Teksten er printet ut speilvendt på t-skjortepapir kjøpt på Clas Olsson, og deretter har jeg strøket det på. Blir velig fint!

    SvarSlett
  6. Henriette: Fotooppdrag skal bli! Tar gjerne bilder av gjengen, og kanskje får du tatt noen fine bilder av meg også:-) Gleder meg!

    Jakten på drømmehuset: Ja, måtte inn å se på den som hadde tatt de fine bildene vettu. Har lagt deg til på googlelista mi, for du hadde en så flott og inspirende blogg:-) Koselig at du kom innom meg.

    Hennes: Enig, og det er fantastisk mange interiør og hobbyblogger der ute.. Finner mange hver dag så nå er det den lange leselista:-P Flott med inspirasjon. Jeg har deg på min liste også, for likte bloggen din godt. Merket vi hadde lik stil og er begge putelagere:-)Hvor får man tak i slike greengateprodukter?

    SvarSlett
  7. Marias skriblerier: Hei og velkommen til meg:-) Koselig du fant meg og tok deg tid å svare. Hvis det er strykemerker så kjenner jeg til metoden, men det så merkelig ikke ut slik på din pute. Veldig flott var det hvertfall! Jeg bruker masse strykemerker fra Clas selv, har solgt masse av det som er på denne bloggen: http://tornerosedesign.wordpress.com/
    Men digger i grunn putene dine og du har en flott blogg:-)Gleder meg til å følge deg videre:-)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Beklager at jeg ikke har svart deg før, men jeg har vært uten internett en hel uke...Skikkelig kjedelig...Du lager så mye fint! Nydelige farger i hekeleteppet ditt. Det kommer til å bli kjempefint! Du lurte jo på hvordan jeg syr posene mine. I dag har jeg lagt ut en beskrivelse av hvordan jeg gjør det. Får bare håpe beskrivelsen er grei.
    Gleder meg til å følge med videre på bloggen din :)

    SvarSlett
  9. Glimrende timotei, skal ta en titt på den oppskriften. Kjedelig uten internet, jeg er den første til å innrømme at jeg får abstinenser;-) Ett spm har jeg ang oppskriften, men jeg tar den hos deg jeg:-)

    Koselig at du vil følge bloggen:-)

    SvarSlett

Mine herlige kommentatorers spor:-)
Om du ikke har egen blogg velger du navn/adresse og skriver fornavn eller nick i stedet for "anonym", nettadresse er ikke nødvendig.