Noen ganger trenger man et virituelt drømmeslott. Et sted der drømmer kan forbli dusrosa-drømmer som ikke nødvendigvis eksisterer, og en plass hvor drømmene kan bli realisert, enten de er små eller store. På denne bloggen vil dere se mine kreative prosjekter, se bilder av interiør og hva jeg drømmer om. Leiligheten er minimal, forutsetningene til tider elendige, og livet slettes ingen drøm, men jeg lar meg ikke stoppe. Jeg vil skape, jeg vil blomstre, jeg vil drømme. Vi må gjøre det beste ut av det minste! Velkommen til min lille verden og til det som skjer innenfor husets fire vegger, og bloggens virituelle dør.

Stedet hvor jeg er rådende rosa prinsesse med eget bittelite kongerike.

torsdag 14. januar 2010

Sengeblogging

Ingenting er som å legge seg i lufttørket, godluktende, nytt og rent sengetøy! Og ingenting er som å komme hjem til sengen sin etter lang tid borte. Når jeg kom hjem igår la jeg om til det nye sengetøyet jeg fikk til jul. Synes det ble søtt og yndig. Det eneste dumme var at putetrekkene var en smule små, men jeg skviset dem inni for det. Settet er kjøpt på Ellos.






Mens jeg ligger her, så tenker jeg på og gleder jeg meg til jeg får min nye leilighet. Dvs jeg må bare finne den, og kjøpe den først. Da skal jeg ha wallstickeren "Always kiss me goodnight" over sengen som jeg kjøpte på Sofies Villa på Teie i julen. Blir lekkert! Dessuten er kyss undervurdert...


(bilde fra sofiesvilla)

Mellom utpakking, støvsuging og fjerning av julepynt så har jeg begynt make-over'n av kommoden på soverommet. Den har nemlig fått rosafarga smittet av etter en duk jeg brukte en gang. Å male på bjørkefineer med vannbasert maling er ikke å anbefale, så jeg jeg har en annen god idee. Oppfølging følger!

Før:




Ikke spesielt lekkert akkurat...



1 kommentar:

  1. Gratulerer til tante-deg..
    Flott teppe du har laget.

    Lekkert sengetøy.
    Ingenting er som sin egen seng, kanskje det beste stedet i verden..

    Gleder meg til å se makeoveren på kommoden..

    Ha en super kveld.
    Linda

    SvarSlett

Mine herlige kommentatorers spor:-)
Om du ikke har egen blogg velger du navn/adresse og skriver fornavn eller nick i stedet for "anonym", nettadresse er ikke nødvendig.