Noen ganger trenger man et virituelt drømmeslott. Et sted der drømmer kan forbli dusrosa-drømmer som ikke nødvendigvis eksisterer, og en plass hvor drømmene kan bli realisert, enten de er små eller store. På denne bloggen vil dere se mine kreative prosjekter, se bilder av interiør og hva jeg drømmer om. Leiligheten er minimal, forutsetningene til tider elendige, og livet slettes ingen drøm, men jeg lar meg ikke stoppe. Jeg vil skape, jeg vil blomstre, jeg vil drømme. Vi må gjøre det beste ut av det minste! Velkommen til min lille verden og til det som skjer innenfor husets fire vegger, og bloggens virituelle dør.

Stedet hvor jeg er rådende rosa prinsesse med eget bittelite kongerike.

lørdag 12. desember 2009

Tallerkenhylla er ferdig

På loppermarked i høst var jeg stadig på let etter en talerkenhylle, siden det har stått på ønskelisten lenge. Siden jeg ikke er flink nok til å komme opp om morran og være der før åpning, så ble nok mange av kuppene solgt før jeg fikk sukket for meg. Jeg fant riktignok denne til 30 kroner, dog ikke helt slik jeg hadde tenkt meg siden jeg ønsker meg en med hylle og kroker under. Men hvorfor ikke henge opp denne midlertidig? Den er bokhylle vel så mye som tallerkenhylle, og de søte blå og hvite asjettene jeg har funnet på loppis har fått nedre hylle. Jeg har malt den hvit med vannbasert interiørmaling, tre strøk. Erfaringer med denne malingen er at den tørker ufattelig fort, så hadde jeg hatt større plass til å male på og bedre mulighet for utluftning, hadde jeg nok heller valgt den oljebaserte.

Vel, her er den. Ikke så verst til 30 kroner? Synes den ble riktig så søt jeg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Mine herlige kommentatorers spor:-)
Om du ikke har egen blogg velger du navn/adresse og skriver fornavn eller nick i stedet for "anonym", nettadresse er ikke nødvendig.