Noen ganger trenger man et virituelt drømmeslott. Et sted der drømmer kan forbli dusrosa-drømmer som ikke nødvendigvis eksisterer, og en plass hvor drømmene kan bli realisert, enten de er små eller store. På denne bloggen vil dere se mine kreative prosjekter, se bilder av interiør og hva jeg drømmer om. Leiligheten er minimal, forutsetningene til tider elendige, og livet slettes ingen drøm, men jeg lar meg ikke stoppe. Jeg vil skape, jeg vil blomstre, jeg vil drømme. Vi må gjøre det beste ut av det minste! Velkommen til min lille verden og til det som skjer innenfor husets fire vegger, og bloggens virituelle dør.

Stedet hvor jeg er rådende rosa prinsesse med eget bittelite kongerike.

fredag 11. mai 2012

En produktiv tid siden sist

Masse er lagd siden sist! Her kommer ett bilderas.

Vi begynner med en søt selebukse i barselgave og en matchene siklesmekke til søteste Samuel...
Stoff og mønster fra Stoff og stil. 



En madikkenkjole til Aurora, niesa mi:
Stoff fra Stoff og stil, pluss Rainbow. Mønster: Et gammelt "Alt om håndarbeide". 



Kjole/Tunika til mamsen i 60 års gave. Hun elsker den jadefargen og kler den godt!


En lillablomstret tunika med rysjer til mamma. Denne er i altfor stor str til meg, men har den på bare for å vise..
Stoff: Rainbow



Madikkenkjole på bestilling, str 4 år. Digger det stoffet!!


En buksedrakt til Aurora i str 6 år, laget av ett retro sengetøy. Mønster: Stoff og stil.




En mintgrønn kjole i jersey med blomsterpynt til Aurora. Str 6 år, mønster og stoff fra Stoff og stil.





Onepice til Aurora i str 6 år. Marineblå med knæsjrosa ble lekkert synes jeg. Dekorsømmer er trippel coversøm fra baksiden, den har tittelommer og foret hette alt i rosa.
Stoff: isoli, jersey og mønster fra stoff og stil.





Noen actionbilder av frøkna som gikk manukeng på bursdagen sin hører med:









Nå regner det, så det er bare å gå inn på syrommet og legge en plan for neste prosjekt..
Ha en fin maihelg alle sammen <3

5 kommentarer:

  1. Så utrolig mye lekkert du lager!! Du er kjempeflink altså, er skikkelig imponert. :-) Heldige de som kan få slike klær fra deg.

    SvarSlett
  2. Så utrolig flink du er!
    Takk for at du deler. :)

    SvarSlett
  3. Må bare si det igjen jeg. Fy flate hvor utrolig flink du er! Kjempelekkert!!

    SvarSlett
  4. Så mye lekkert:-) Er ikke overrasket over hvor mye flott som du syr:-)

    Klem fra Borghild

    SvarSlett
  5. Hei på deg og tusen takk for en kjempefin sykveld i går.
    Wow, så mye fint du har laget. Veldig kjekt å besøke bloggen din!

    SvarSlett

Mine herlige kommentatorers spor:-)
Om du ikke har egen blogg velger du navn/adresse og skriver fornavn eller nick i stedet for "anonym", nettadresse er ikke nødvendig.