Noen ganger trenger man et virituelt drømmeslott. Et sted der drømmer kan forbli dusrosa-drømmer som ikke nødvendigvis eksisterer, og en plass hvor drømmene kan bli realisert, enten de er små eller store. På denne bloggen vil dere se mine kreative prosjekter, se bilder av interiør og hva jeg drømmer om. Leiligheten er minimal, forutsetningene til tider elendige, og livet slettes ingen drøm, men jeg lar meg ikke stoppe. Jeg vil skape, jeg vil blomstre, jeg vil drømme. Vi må gjøre det beste ut av det minste! Velkommen til min lille verden og til det som skjer innenfor husets fire vegger, og bloggens virituelle dør.

Stedet hvor jeg er rådende rosa prinsesse med eget bittelite kongerike.

onsdag 22. februar 2012

"Snøprinsesse" ullkjole

Jeg har endelig gjort ferdig en kjole jeg begynte på for to år siden, men bare har ligget halvklar. Jeg føler meg som en snøprinsesse eller kunstløpdame i den, derfor har jeg døpt den til det. Den har heklet kant på armer og kjole med snøballer i glinsende hvit. Ellers er den pyntet med ullhjerter og kontrasttråder. Kjole er laget i ullstoff. Den er litt kort så den grenser til tunika, men jeg liker kjoler i grunn korte. Greit å vite så man ikke plutselig setter baken i været uten å tenke seg om;-) Om den skal selges eller brukes selv har jeg ikke bestemt meg for. Str ca 38.






3 kommentarer:

Mine herlige kommentatorers spor:-)
Om du ikke har egen blogg velger du navn/adresse og skriver fornavn eller nick i stedet for "anonym", nettadresse er ikke nødvendig.