Noen ganger trenger man et virituelt drømmeslott. Et sted der drømmer kan forbli dusrosa-drømmer som ikke nødvendigvis eksisterer, og en plass hvor drømmene kan bli realisert, enten de er små eller store. På denne bloggen vil dere se mine kreative prosjekter, se bilder av interiør og hva jeg drømmer om. Leiligheten er minimal, forutsetningene til tider elendige, og livet slettes ingen drøm, men jeg lar meg ikke stoppe. Jeg vil skape, jeg vil blomstre, jeg vil drømme. Vi må gjøre det beste ut av det minste! Velkommen til min lille verden og til det som skjer innenfor husets fire vegger, og bloggens virituelle dør.

Stedet hvor jeg er rådende rosa prinsesse med eget bittelite kongerike.

søndag 7. februar 2010

Trekning på GIVE-AWAY'n min!!!

Da er endelig dagen her for å lodde ut gaven og jeg er jammen litt spent selv!!
Jeg nummerte alle i kommentarfeltet med riktig antall lodd, og brukte en automatisk trekning på nett. 
Her ser du vinnern!!  


Og nr 17 er:

Gratulerer så mye til den flotte bloggern Trude! Litt moro at det er en av de som kommenterer litt hos meg som vant. Mail meg på: mariannegasholt@hotmail.com så jeg kan få adressen din:-)

8 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til vinneren, Og gratulerer til deg med ny leilighet!
    Den så virkelig koselig ut, så nå gleder jeg meg til mange innlegg med bilder fra hvordan du skaper ditt hjem der.
    Lykke til!

    Stor klem fra lykkeliten

    SvarSlett
  2. Å tusen tusen takk. Så gøy at jeg ble den heldige vinner. Det blir første gangen jeg har vunnet :) Kjempegøy, gleder meg.
    Gratulerer med ny leilighet. Den så veldig flott ut. Ikke rart du gleder deg :)
    Ha det fint.
    Trude :)

    SvarSlett
  3. Nei og nei!!! Jeg tapte! :-( Hehe, men det var en fin blogger som vant! Gratulerer Bluggi buggi :-)

    SvarSlett
  4. Bluggi: Er superglad selv for å gi bort, håper så du liker det:-) Sendt deg en mail og snaaart kommer pakka. Takk så mye for gratulasjonene på leil. Det føles virkelig stort, og jeg har allerede tenkt tusen løsninger i hodet.. Slitsomt moro=) Ha en fin kveld!

    Henriette: Hehe, nei og nei, kjipt du tapte, men du må ikke gi opp, en gang vinner du=)

    SvarSlett
  5. Grattis til vinnærn...
    Olala så det er Bergkrystallen ja..Im good:)Smiler. Ja samboeren min hadde leilh der da jeg traff ham..Vi bodde der i tre år så flyttet vi til Sofiemyr..Så hit i Drøbak i høst..drømmested:)
    Jeg trivdes kjempegodt...Veldig koselig der.Trygt og godt! Men siden vi fikk lille Nicholas(8 år nå da) ønsket vi å flytte ut av byen da vet du..
    Men hadde sikkert bodd der enda om vi ikke hadde fått barn..men selvf ikke noe galt å bo der med barn heller..

    Ønsker deg en superfin uke!

    Klem klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer til vinneren.
    Jeg får ha bedre lykke en annen gang.
    Gratulerer med ny leilighet. Så lekker den var.
    Gleder meg til å følge med på innflyttingen.

    Ha en fin dag.
    Linda..

    SvarSlett
  7. Grattis til vinner`n! Smil!

    Neida jeg så deg ikke - svinse rundt - jeg bare kjente igjen huset - hvis du ser i arkivet mitt - 2008 og februar og Lahelle så ser du bilder av samme huset!..

    Gleder meg til å se bilder av leiligheten - så morro!!

    KlemKKann

    SvarSlett
  8. Gratulere til vinneren :-)

    Tusen takk for kommentaren i bloggen min.
    Jeg skulle gjerne sendt deg linken på hvor jeg fant oppskriften på nåleputene men jeg har mistet den. Men sender du meg en e-mailen kan jeg sende mønsteret til deg. Du finner min e-mail adresse på denne linken http://www.kennelseascape.net/

    Ønsker deg en super fin uke.
    Klem

    SvarSlett

Mine herlige kommentatorers spor:-)
Om du ikke har egen blogg velger du navn/adresse og skriver fornavn eller nick i stedet for "anonym", nettadresse er ikke nødvendig.